استاندار یزد در بازدید سرزده از تکمیل و بهسازی ورودی تنگ چنار تا بیست روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مسیر ورودی تنگ چنار از شهرستان خاتم تاکنون حوادث ترافیکی متعددی در برداشته است و روز گذشته بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری ۹ مصدوم بر جا گذاشت. 

مشکلات و حوادث ناگوار این مسیر باعث شد که فاطمی استاندار در شب گذشته برای رفع این مشکل مدیران دستگاه‌های متولی را به خط کند.

فاطمی استاندار یزد با تاکید بر تکمیل این مسیر، افزود: مقررر شد ظرف مدت یک هفته توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مسیر یک کیلومتری ورودی تنگ چنار آسفالت شود.

او ادامه داد: جدول گذاری مسیر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ظرف مدت بیست روز انجام خواهد شد.

استاندار یزد در ادامه با حضور در بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز از مصدومان تصادف دیروز دهستان تنگ چنار، عیادت و از آن‌ها دلجویی کرد.

فاطمی همچنین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان از تکمیل طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان به اعتبار سی میلیارد تومان نیاز دارد که در سفر رئیس جمهور به یزد مطرح و اعتبار آن تامین و امیدواریم در دهه فجر به بهره برداری برسد.

استاندار در پایان با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان در جریان نحوه ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت و از تلاش پزشکان و کارکنان پرستاری در ارایه خدمات قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار