مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی درگذشت گوینده برجسته و پیشکسوت رادیو پروین داداش زاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی درگذشت گوینده برجسته و پیشکسوت رادیو زنده یاد پروین داداش زاده را تسلیت گفت.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

دیگر بار همکاری عزیز و الگویی ارزشمند برای دیگر همکاران با عروج و گشودن آغوش به روی زندگی دیگر، جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان آذربایجان شرقی را در ماتم فقدان خود اندوهگین ساخت.

فقدان این گوینده محبوب، توانمند و بااخلاق و یکی از صدا‌های ماندگار و خاطره‌انگیز رادیو که در طول حیات هنری و رسانه‌ای عاشقانه و خالصانه برای مردم هنر آفرینی کرد و سال‌های سال، با صدای آشنا و گرم خود، متعهدانه در راه رسالت رسانه‌ای خود قدم برداشت برای اهالی این حوزه بسیار حزن انگیز و دردناک است.

رادیو آذربایجان شرقی هنرمندی را از دست داد که با صدایش برای نسل‌های مختلف خاطره ساخت و با اجرا‌های خود، نقش‌های مهمی را ماندگار کرد. حسن خلق، سعه صدر و منش نیکوی این گوینده عزیز، متعهد و اخلاق مدار هیچ‌گاه از یاد و خاطره مردم، همکاران و دوستدارانش پاک نخواهد شد.

مطالبه‌گری زنده یاد پروین داداش زاده با رعایت اخلاق و ادب حرفه‌ای در گفتگو با مسئولین هیچ وقت فراموش نمی‌شود و طنین دلنشین صدا و یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده برای همیشه در لوح دل مردم قدرشناس آذربایجان شرقی خواهد ماند.

اینجانب به نمایندگی از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت به خانواده گرامی آن بانوی هنرمند، همکاران و جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان، از خداوند متعال رحمت واسعه و آرامش ابدی برای آن مرحومه و صبر و بردباری برای بازماندگان معزز مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.