برگزاری رزمایش قطعی برق در تبریز

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق تبریز گفت: رزمایش سراسری قطعی برق و ارزیابی آماده به کار مولد‌های برق اضطراری مراکز حیاتی و مهم همزمان با سراسر کشور در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جهان‌بین معاون بهره برداری شرکت توزیع برق تبریز گفت: در رزمایش قطعی برق وضعیت مولد‌های برق واحد‌ها و مناطق مختلف تبریز ارزیابی و جریان برق سراسری به برخی از سازمان‌ها و نهاد‌ها قطع شد و مولد‌های این مراکز به صورت اضطراری آغاز به کار کرد.

جهان‌بین با اعلام موفقیت این رزمایش و آمادگی صددرصدی دستگاه‌ها و نهاد‌ها در استفاده از مولد‌های استاندارد برق افزود: این رزمایش تمرینی است برای آمادگی سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی برای مواجهه با مشکلات احتمالی ناشی از برق که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد، دستگاه‌ها برای مقابله با این بحران آمادگی خوبی دارند.

وی بیان کرد: این رزمایش باعث شد سازمان‌ها و نهاد‌ها امکانات خود را به روز و تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنند و آمادگی خود را به حداکثر برساند.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق تبریز با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه‌ها در این رزمایش موفق بود گفت: ما در این رزمایش به دنبال رفع نواقص و کاستی‌ها هستیم و رزمایش سال‌های قبل موجب شده که دستگاه‌ها برای هرگونه بحران در خصوص قطع برق و یا نوسان آماده باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.