فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ تایباد کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ چراغ، فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: به‌منظور جلوگیری از خروج غیر قانونی سوخت از مرز‌های حوزه استحفاظی و برخورد با فعالیت قاچاقچیان سرمایه‌های ملی، مرزبانان فرمانده هنگ تایباد موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق شدند.

او افزود: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و طی دو عملیات جداگانه هزار و ۱۴۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال را کشف نمایند.

دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر

سرهنگ محمود پارسافر جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان این فرماندهی موفق شدند دو تبعه افغان را که قصد قاچاق مواد مخدر به داخل مرز‌های کشورمان داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

او افزود: در یک عملیات مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف ۶۰ بسته آب بندی شده به وزن ۷۱۰ گرم هروئین فشرده از یک تبعه افغانی که به صورت بلعی در معده جاساز نموده شدند و در عملیات دیگری از بازرسی وسایل یک تبعه دیگر که در حال ورود به کشور بود ۳۱۰ گرم تریاک کشف نمودند. هر دو متهم دستگیر شده در این رابطه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل شدند.


انتهای پیام//ف.ح





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.