معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: شهر سنندج با ۲۱ میلی‌متر بارندگی در شبانه روز گذشته بیشترین بارش را در استان به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان اظهار داشت: پس از سنندج، دهگلان و سراب شهرک ۲۰ میلی‌متر، سلین ۱۷، بانه ۱۶، قروه، دیواندره، بهارستان و قاملو ۱۳، هزارکانیان ۱۲، گل تپه ۱۱.۵، سقز و یاسوکند ۱۰، زرینه ۹، سروآباد و بیجار ۸، مریوان سه و دهگلان یک میلی متر بارندگی داشتند.

پناهی با اشاره به اینکه میانگین بارندگی استان در شبانه روز گذشته ۱۱ میلی‌متر بوده است، افزود: بارندگی‌ها تا روز سه شنبه در استان ادامه دارد، اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه از شدت آن کاسته می‌شود و به صورت رگبار پراکنده در مریوان، بانه، زرینه و سقز مشاهده می‌شود.

او ادامه داد: دمای هوا نیز امروز و فردا ۲ تا سه درجه سانتی گراد در طول روز افزایش می‌یابد، اما از روز سه شنبه روند کاهشی دارد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته زرینه با دمای ۳.۵ درجه خنک‌ترین و سروآباد با دمای ۲۴ درجه گرمترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج نیز ما بین ۱۰ و ۲۲ درجه در نوسان بود.

پناهی یادآور شد: وزش باد در روز‌های پنج شنبه و جمعه هفته جاری قابل ملاحظه است که سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.