نماینده بوسنی اولین رقیب یاران عبادی پور در کاپ اروپا / تاریخ بازی اعلام شد

تیم والیبال اسکرابلخاتوف لهستان اولین حریف خود در رقابت‌های والیبال کاپ اروپا را شناخت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال اسکرا بلخاتوف که به عنوان تیم چهارم فصل گذشته لیگ والیبال لهستان (پلاس لیگا) به رقابت‌های کاپ اروپا راه یافته بود، در مرحله مقدماتی باید برابر تیم اوکی ملادوست برچکو قرار بگیرد. نماینده کشور بوسنی و هرزگوین با قبول دو شکست برابر المپیاکوس یونان از مرحله پیش مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

ابتدا قرار بود تیم بلخاتوف اولین بازی را خارج از خانه انجام دهد، سپس یک هفته بعد بازی برگشت را میزبانی کند؛ اما پس از توافق با باشگاه ملادوست و کنفدراسیون والیبال اروپا، در نهایت هر دو دیدار در بلخاتوف برگزار خواهند شد.

بازی اول برای ۲۵ آبان و بازی دوم ۲۸ آبان برنامه‌ریزی شده است. هر دو دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران خواهند بود. برنده این دیدار به مرحله اصلی رقابت‌ها راه می‌یابد و باید به مصاف تیم دوکلا لیبرک در مرحله یک شانزدهم نهایی برود.

تیم والیبال اسکرا بلخاتوف تاکنون چهار بار در مسابقات کاپ اروپا به میدان رفته است. آن‌ها در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ به دیدار نیمه‌نهایی راه یافتند، اما با شکست برابر گوبرنیا نیژنی نووگورود از دیدار نهایی باز ماندند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار