رئیس اداره صمت شهرستان زابل گفت: درطرح نظارتی از نانوایی‌ها از ۱۳۲ واحد نانوایی بازدید شده که برای ۱۲ واحد نانوایی متخلف پرونده‌ تخلف تشکیل شده است.

رضا شهری زاد رئیس اداره صمت شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: طرح نظارتی از نانوایی‌ها با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت ومشارکت نمایندگان فرمانداری، اداره غله و مرکز بهداشت از اول آبان شروع شده و با تخلفات این بخش از قبیل عدم رعایت بهداشت، عدم رعایت ساعات پخت، قاچاق سوخت و آرد، برابر مقررات برخورد می‌شود.

وی افزود: در این راستا تاکنون از ۱۳۲ واحد نانوایی بازدید بعمل آمده که برای ۱۲ واحد نانوایی متخلف پرونده‌های تخلف مجموعا به ارزش ۳۴ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال تکمیل شده است.

شهری زاد ادامه داد:در جریان بازرسی‌های بعمل آمده، سهمیه تعداد سه باب نانوایی متخلف به میزان یازده تن آرد قطع و بعنوان تشویقی در اختیار نانوایی‌هایی با خدمات مطلوب قرار گرفت.

رییس اداره صمت شهرستان زابل هدف از اجرای این طرح را تامین نان با کیفیت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عنوان نمود و تصریح کرد: گشت‌های مشترک در این زمینه کماکان ادامه دارد.

و در همین ارتباط از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ستاد خبری اداره صمت اطلاع دهند تا با متخلفین برابر مقررات برخورد شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار