خریداران محصولات پتروشیمی در بوشهر اسناد خود را تایید کنند

معاون سازمان صمت استان بوشهر گفت: خریداران محصولات پتروشیمی در این استان، برای تایید اسناد خود از طریق سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن بحرینی معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: خریداران محصولات پتروشیمی در این استان برای ثبت نام در سامانه جامع تجارت به نشانی www.ntsw.ir و تایید اسناد خرید خود اقدام کنند.

او افزود: امکان تداوم خریداز بورس کالا نیازمند فروش ثبت شده در سامانه جامع تجارت که به تایید خریدار رسیده، است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: در اجرای طرح رصد کالا در زنجیره تجاری کشور و برای نظام بخشی بازار کالا‌های قابل مبادله در بورس کالا با هدف حمایت از صنایع و تسهیل دسترسی پایدار، شرکت‌های پتروشیمی باید نسبت به ثبت اسناد فروش کالای تولیدی خود به سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

بحرینی گفت: در این مرحله امکان خرید منوط به تایید حداقل ۷۰ درصد اسناد فروش کالا‌های تولیدی از محصولات پتروشیمی  از سوی خریدار است.

او عنوان کرد: با توجه به اهمیت قیمت اسناد ثبت شده در امکان تداوم خرید از بورس کالا، مسئولیت درج قیمت اشتباه بر عهده فروشنده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.