مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام مطرح کرد؛

لزوم توجه به توسعه کمی و کیفی برنامه‌های سوادآموزی

رشیدی گفت: حوزه سوادآموزی برنامه‌های خوبی برای بهبود کیفیت و جذب حداکثری بیسوادان انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ، حجت رشیدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام در جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان ایلام ضمن قدردانی از زحمات پرسنل حوزه سوادآموزی، بر نظارت بر فرآیند‌های سوادآموزی شامل جذب، ثبت نام، آموزش و ارزشیابی به منظور شناسایی مشکلات و ارائه راهکار مناسب جهت اجرا و بازخورد تاکید نمود.

رشیدی توسعه کمی و کیفی برنامه‌های سوادآموزی را یکی از دغدغه‌های مهم آموزش و پرورش خواند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام ضمن بیان برخی مشکلات در شناسایی و اجرای برنامه‌های سواد آموزی، اظهار کرد: حوزه سوادآموزی برنامه‌های خوبی برای بهبود کیفیت و جذب حداکثری بیسوادان انجام داده که این امر نیازمند همکاری مدیران و مدرسه محور شدن برنامه‌های سواد آموزی است.

شاهمرادیان، رئیس اداره نهضت سوادآموزی در ادامه گزارشی از عملکرد اداره سوادآموزی را به اعضا ارائه و اهم فعالیت حوزه سوادآموزی از جمله نیاز فضای آموزشی، همکاری معاونان آموزشی در شناسایی اولیای بی سواد دانش آموزان، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای زندانیان، اجرای برنامه‌ها در راستای ارتقای مهارت سوادآموزان و غیره را تشریح نمود.

در پایان حجت رشیدی ضمن جمع بندی نکات مطرح شده در زمینه اهداف و وظایف کارگروه و میزان اثربخشی کارگروه بهبود کیفیت سواد آموزی، نکاتی را اشاره نمود و تصمیمات لازم در خصوص برنامه‌های مختلف اتخاذ گردید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.