حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن فاضلیان از برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن فاضلیان,رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان «روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» شهر همدان راس ساعت ۱۰ صبح (روز پنج شنبه) با سخنرانی استاندار همدان در محوطه پیاده راه میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود.

او افزود:راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همراه با اجرای برنامه‌های متنوع معرفتی و بصیرتی و با تجمع در فضای باز در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان به صورت همزمان و راس ساعت ۱۰ صبح در سطح تمامی شهرستان‌های استان همدان برگزار می‌شود، اظهار داشت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در راهپیمایی ۱۳ ابان اجرا می‌شود که درهمین ارتباط بخشی از برنامه‌های این روز تاریخی در فضای مجازی با همکاری مردم به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان با اشاره به تقویت روحیه استکبار ستیزی ملت ایران به عنوان یکی از ارزش‌های والای گفتمان و اندیشه اسلامی ایران، گفت: راه اندازی کمپین‌ها و پویش‌های ضد استکباری دانش آموزی و دانشجویی به صورت خود جوش و مستقل، مراسم بزرگداشت ۴۰ شهید در ۴۰ مدرسه با محوریت بسیج دانش آموزی، برپایی مراسم هم اندیشی سیاسی در دانشگاه بوعلی و رونمایی از کتاب «آن مرد کوچک» در سپاه همدان از برنامه شاخص پیش بینی شده یو الله ۱۳ آبان در استان همدان است.

او با تاکید بر ضرورت انتقال تجربیات گذشته انقلاب و تاریخ معاصر و تبیین جنایت‌های آمریکا علیه بشریت و ملت ایران از سوی استادان حوزه و دانشگاه به نسل جوان انقلاب، ادامه داد: مردم نباید رویداد‌های مهمی را که زمینه ساز پیروزی و تداوم انقلاب شده فراموش کنند و این رویداد‌ها باید نسل جوان به درستی معرفی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه تقویم تاریخ انقلاب اسلامی نباید به فراموشی سپرده شود، ۱۳ آبان را مظهر مقاومت، ایستادگی و نقطه عطف تاریخی برای ملت آزاده ایران اسلامی در عرصه استکبارستیزی و مبارزه با قدرت‌های بزرگ جهانی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و بصیرتی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود به خصوص رسانه‌های گروهی و همکاری دانش‌آموزان و دانشجویان از دیگر برنامه‌های بزرگداشت یوم الله ۱۳ ابان است.

او با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، افزود: حضور مردم و نسل جوان در صحنه و هوشیاری و آگاهی مردم نقش مهمی در خنثی سازی ترفند‌های دشمنان دارد.

۱۳ آبان یادآور سه حادثه مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم شاهنشاهی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام است که وجه اشتراک این سه حادثه مهم، استکبارستیزی و مقاومت است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.