رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری باند سارقان خودرو با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ رحمتی رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: در پی وقوع سرقت خودرو پراید در زنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران با تحقیقات میدانی و انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند و پس از تحت نظر گرفتن مخفیگاه نامبرده ۲ نفر همدستان او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: پس از انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، سارقان به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت خودرو اعتراف و خودرو‌های پراید سرقت شده کشف شد.

سرهنگ رحمتی از شهروندان خواست تا از پارک کردن خودرو در مکان‌های تاریک و کوچه‌های خلوت خودداری کرده و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ‌های موجود در شهر‌ها پارک کنند و اصول امنیتی مانند استفاده از قفل فرمان، دزدگیر خودرو و قفل پدال را جهت به حداقل رسیدن امکان سرقت خودرو رعایت کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
سلام لطفا پیگیری کنید چرا شرکت پارس سویچ زنجان نتایج آزمون استخدامی رو که برگزار کرده اعلام نمیکنه الان یک ماه از آزمون گذشته هنوز از نتایج خبری نیست زنگ هم که می زنیم جواب درستی به آدم نمیدن