استاندار بوشهر گفت: هرگونه سهل انگاری در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موجب شیوع دوباره ویروس کرونا و تعطیلی بازار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،️ احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا بیان کرد: واکسیناسیون برای کارمندان و اصناف الزامی است و کسانی که کارت واکسیناسیون ندارند از حضور در محل کار و ارائه خدمات به مردم محروم می‌شوند.

او افزود: هرگونه عادی و سهل انگاری در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موجب شیوع دوباره ویروس کرونا و تعطیلی بازار می‌شود.

استاندار بوشهر در خصوص برخی مشکلات شهرستان‌های کنگان و عسلویه در زمینه تزریق واکسن، عنوان کرد: باید از ظرفیت اجتماعی و ائمه جمعه برای ایمن سازی جامعه استفاده شود و مردم را به تزریق واکسن ترغیب کنند.

محمدی‌زاده ادامه داد: با توجه به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص فعالیت حضوری دانش آموزان در مدرسه‌ها باید سرعت واکسیناسیون دانش آموزان را بیشتر کرد و اگر عقب ماندگی در این خصوص وجود دارد، برطرف شود.

او بر ضرورت پشتیبانی صدا و سیما و مطبوعات از واکسیناسیون و فرهنگسازی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر همچنین گفت: با توجه به توقف روند کاهشی شیوع ویروس در برخی ازاستان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نیرو‌های مسلح مستقر در استان که مراکزی برای پذیرش بیمار تجهیز کرده بودند، این ظرفیت‌ها را برای مواقع ضروری حفظ کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.