معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از تزریق یک میلیون و ۸۳۵ هزار و ۲۶۰ دز واکسن کرونا در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد خزایی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از  تزریق یک میلیون و ۸۳۵ هزار و ۲۶۰ دز واکسن کرونا در همدان خبر داد و گفت: یک هزار و ۳۴۰ دز یادآور برای کادر درمان تزریق شده است.

او افزود: تا دیروز یک‌میلیون و ۱۵۵ هزار و ۷۳۳ دز در نوبت اول، ۶۷۷ هزار و ۸۴۰ دز در نوبت دوم و یک‌هزار و ۶۸۷ دز در نوبت سوم واکسن کرونا در استان تزریق شده که در مجموع یک‌میلیون و ۸۳۵ هزار و ۲۶۰ دز است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به تزریق ۴۶۴ هزار و ۵۵ دز در نوبت اول، ۲۷۷ هزار و ۳۴۷ دز نوبت دوم، ۹۵۹ دز نوبت سوم و در مجموع ۷۴۲ هزار و ۳۶۳ دز در شهرستان همدان گفت: در اسدآباد ۷۰ هزار و ۲۸۸ دز در نوبت اول، ۴۰ هزار و ۲۷۷ دز نوبت دوم، ۳۲ دز نوبت سوم و در مجموع ۱۱۰ هزار و ۵۴۷ دز تزریق شده است.

خزایی با اشاره به اینکه در نهاوند ۱۱۲ هزار و ۵۳۳ دز نوبت اول، ۶۸ هزار و ۲۰۱ دز نوبت دوم، ۱۱۴ دز نوبت سوم و در مجموع ۱۸۰ هزار و ۸۴۸ دز واکسن کرونا تزریق شده است، گفت: در ملایر این میزان در نوبت اول ۱۸۲ هزار و ۵۷ دز، ۱۰۶ هزار و ۱۵۴ دز در نوبت دوم، و ۱۹۰ دز در نوبت سوم بوده که در مجموع به ۲۸۸ هزار و ۴۰۱ دز می‌رسد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ۷۸ هزار و ۷ دز در نوبت اول، ۴۲ هزار و ۱۶۵ دز نوبت دوم، ۹۷ دز در نوبت سوم و ۱۲۰ هزار و ۲۶۹ دز در مجموع واکسن کرونا در کبودراهنگ تزریق شده است افزود: در شهرستان فامنین این میزان ۲۴ هزار و ۲۷۷ دز در نوبت اول، ۱۴ هزار و ۱۲ دز نوبت دوم، ۳۰ دز نوبت سوم و ۳۸ هزار و ۳۱۹ دز در مجموع بوده است.

خزایی با بیان اینکه در شهرستان درگزین ۲۸ هزار و ۱۷۴ دز در نوبت اول، ۱۶ هزار و ۸۵۳ دز در نوبت دوم، ۶ دز در نوبت سوم و ۴۵ هزار و ۳۳ دز در مجموع واکسن کرونا تزریق شده است افزود: در رزن این میزان ۵۰ هزار و ۳۶۰ دز در نوبت اول، ۲۶ هزار و ۷۵۱ دز در نوبت دوم، ۹۹ دز در نوبت سوم و ۷۷ هزار و ۲۱۰ دز در مجموع بوده است.

او با اشاره به اینکه در تویسرکان ۶۷ هزار و ۷۷۲ دز در نوبت اول، ۴۱ هزار و ۷۲۶ دز نوبت دوم، ۵۲ دز در نوبت سوم و در مجموع ۱۰۹ هزار و ۵۵۰ دز واکسن کرونا تزریق شده است، گفت: سهم شهرستان بهار ۷۸ هزار و ۲۰۸ دز نوبت اول، ۴۴ هزار و ۴۰۴ دز نوبت دوم، ۱۰۸ دز در نوبت سوم و در مجموع ۱۲۲ هزار و ۷۲۰ دز بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار تزریق روزانه استان در نوبت اول ۲ هزار و ۳۳۳ دز و در نوبت دوم ۷ هزار و ۵۴۰ دز و در نوبت سوم ۲۷ دز است که مجموع تزریق روزانه استان ۹ هزار و ۸۹۷ دز بوده است.

انتهای پیام/ا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.