مسابقات فوتسال قهرمانی کشور با قهرمانی میزبان، تیم گوشت روز تربت حیدریه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،   آرش جابری سرپرست سازمان لیگ ایران گفت، بسیار جالب است که شرایط میزبانی در بعضی شهرستان‌ها مثل تربت حیدریه محیا است و باید از تمامی مسئولان استانی در خراسان رضوی و شهرستان تربت حیدریه صمیمانه به خاطر حسن میزبانی تشکر کنیم.

او افزود: وجود سالن‌های استاندارد و زیبا برای برگزاری مسابقات کشوری در این شهرستان سالن‌های دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی بسیار جای خوشحالی دارد و امیدواریم بتوانیم در آینده باز هم شاهد برگزاری این مسابقات در دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها باشیم.

مجید رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز گفت: رقابت‌های فوتسال دسته یک نونهالان کشور، یادواره هزار و ۱۰۳ شهید منطقه تربت حیدریه، دوشنبه سوم با حضور ۱۲ تیم در سالن امام رضا (ع) دانشگاه پیام نور و سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان آغاز شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: در این مسابقات تیم‌هایی از  خراسان رضوی، لرستان، تهران، قزوین، چهارمحال و بختیاری، قم، آذربایجان شرقی، کرمان و هرمزگان شرکت داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با بیان اینکه رقابت‌ها در قالب ۲گروه ۶ تیمی در مدت یک هفته برگزار شد؛ ادامه داد: از خراسان رضوی سه تیم، از لرستان ۲تیم و بقیه استان‌ها هر کدام یک تیم در این رقابت‌ها حضور دارند.

رضایی بیان کرد:  نمایندگان خراسان رضوی تیم‌های گوشت روز تربت حیدریه،  ماهان تندیس مشهد و نیکتاچوب سبزوار شرکت داشتند.

تیم فولاد هرمزگان در دیدار رده بندی در ضربات پنالتی حریف خود؛ باتیس البرز قزوین را شکست داد.

انتهای پیام//ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.