با تلاش مأموران انتظامی شهرستان زاهدان ۳ سارق حرفه‌ای خودرو به دام پلیس افتادند و ۲ خودروی سرقتی به همراه اموال مسروقه دیگر کشف شد.

سرهنگ  محمود سعادتی  فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در زاهدان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان، به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پاسگاه انتظامی "شهید تردست" این شهرستان با همکاری عوامل پاسگاه و یگان تکاوری "قطار خنجک" با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی توانستند محل نگهداری و اوراق خودرو‌های سرقتی را در یکی از روستا‌های زاهدان شناسایی کنند.

سرهنگ سعادتی اظهار داشت: پلیس زاهدان پس از چند روز کنترل نامحسوس و تحقیقات میدانی، ضمن هماهنگی با مقام قضائی، به محل مذکور عزیمت و در یک عملیات ضربتی، ۲ دستگاه خودروی پراید سرقتی راکشف و ۳ سارق حرفه‌ای را دستگیرکردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، علاوه بر ۲ خودروی مذکوراقلام دیگری از قبیل پمپ آب، کپسول اطفاء حریق، انواع سیم چین، قیچی بزرگ، آچار وتعدادی ابزار که همگی مسروقه بودند یا برای سرقت خودرو و تجهیزات شرکت برق استفاده می‌شدند کشف شد.

وی ابراز داشت: سارقان که همگی سابقه دار بودند در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ناچار به چندین فقره سرقت خودرو، قطعات آن و اقلام دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ سعادتی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند افزود: تحقیقات پلیس برای کشف سایر جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان به دارندگان وسایل نقلیه توصیه کرد، حتی الامکان خودروی خود را در پارکینگ پارک کنند و در صورتی که مجبور به پارک خودرو در خیابان یا کوچه باشند، از در معرض دید قرار دادن وسایل با ارزش در داخل خودرو خودداری کرده و خودروی خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر، سوئیچ مخفی و ... مجهز کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار