خبرنامه تیم فوتبال پورتو از آزار رسانه‌ای علیه ستاره ایرانی این تیم در پرتغال به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، Dragoes Diario خبرنامه باشگاه پورتو با بررسی دیدار این تیم مقابل بوآویستا در لیگ برتر پرتغال، از آنچه که آن را "آزار و اذیت رسانه‌ای  مهدی طارمی "خواند، به شدت انتقاد کرد.

در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، شنبه شب تیم فوتبال پورتو در دیداری خانگی میزبان بوآویستا بود و با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید.در این بازی مهدی طارمی روی گل‌های دوم و سوم پورتو به اوانیلسون پاس گل داد. او دقیقه ۶۲ کارت زرد گرفت و دقیقه ۷۰ تعویض شد.

نشریه Dragoes Diario امروز (یکشنبه)، در گزارش خود از این بازی نه تنها به پیروزی قاطع ۴-۱ مقابل بواویستا پرداخت، بلکه از کار تیم داوری به رهبری تیاگو مارتینز نیز انتقاد کرد.

این نشریه نوشت، نمی‌توان به این بازی پرداخت و به عملکرد منفی تیم داوری که یک پنالتی را که سرخیو کونسیسائو روی اوانیلسون "بسیار واضح" می‌دانست، نگرفت و از چندین خطا روی مهدی طارمی از جمله یک مورد داخل محوطه جریمه، چشم پوشی کرد،اشاره ای نکرد . "

"وضعیت به جایی رسید که مربی مجبور شد طارمی را تعویض کند تا از اتفاقاتی که در بازی قبلی رخ داد و منجر به اخراج ناحق او و محرومیت یک جلسه‌ای اش شد، جلوگیری کند. طارمی از سوی فدراسیون جهانی تاریخ و آمار (IFFHS) یکی از ۳۲ بازیکن برتر جهان محسوب می‌شود، اما در پرتغال، او هدف آزار و اذیت رسانه‌ای قرار  گرفته که نتیجه آن اعلام نشدن خطا‌های رخ داده روی است. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار