شهردار بوشهر گفت: شهروندان عمده نارضایتی خود درباره روشنایی شهر را متوجه شهرداری می‌دانند در صورتی که بخش مهم کار برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین حیدری شهردار بوشهر در نشست با مسئولان شرکت توزیع برق استان بیان کرد: برای افزایش تعامل بین شهرداری و شرکت توزیع برق استان بوشهر باید کارگروه تخصصی بین این دو مجموعه تشکیل شود زیرا به افزایش سطح کیفی خدمات حوزه برق به شهروندان کمک می‌کند.

او افزود: شهروندان عمده نارضایتی خود درباره روشنایی شهر را متوجه شهرداری می‌بینند در صورتی که بخش مهم از کار نیز برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان است و باید برای حل آن تلاش کند.

شهردار بوشهر عنوان کرد: درباره جابه‌جایی شبکه برق در محل اجرای طرح‌ها انتظار است شرکت توزیع نیروی برق در کمترین زمان ممکن نسبت به تحقق این مهم اقدام کند.

حیدری گفت: حفاری‌های ناشی از اجرای شبکه برق نیز باید با هدف جلوگیری از ایجاد نارضایتی شهروندان در زمان مناسب ترمیم شود.

او افزود: در برخی از محله‌ها نیز پایه‌های برق در گذر قرار دارد که با هدف افزایش ایمنی تردد باید جابه‌جا شود.


بیشتر بخوانید


شهرداربوشهر بیان کرد: سعی براین است تا با هرس به‌موقع درختان از یک سو از آسیب دیدن شبکه توزیع برق جلوگیری شود و از سوی دیگر در باد و باران‌های پیش رو برای شهروندان حادثه رخ ندهد.

حیدری عنوان کرد: در بحث فضای سبز باید کار به صورت اساسی باشد و توسعه در این بخش باید تنها مبتنی بر نظریه‎های کارشناسی و علمی انجام گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.