برگزاری اجلاس شهرداران کلانشهر‌های عضو پیمان شانگهای در مشهد

در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، برگزاری اجلاس شهرداران کلانشهر‌های عضو پیمان شانگهای در مشهد تصویب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید طهوریان عسکری عضو شورای اسلامی شهر مشهد، در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: موضوع پدافند غیر عامل از موضوعات بسیار مهم برای ماست و روز تسخیر لانه جاسوسی نیز از دیگر موضوعات قابل توجه است که با عملکردخودباید مشتی بردهان استکبار کوبید.

او با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد مراجعات شهروندان مربوط به هوشمندسازی و الکترونیک شدن خدمات شهرداری با پیش زمینه شهرسازی است افزود: قصد داریم رضایت بالایی از مراجعات را جلب کنیم. ۸۰ درصد مراجعات مردمی مربوط به حوزه شهرسازی است و باید به معنای واقعی وارد موضوع شد. تا کی بگوییم و عمل نکنیم.


بیشتر بخوانید


عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: این برای رسیدن به شهر هوشمند باید از دریچه شهرداری هوشمند عبور کرد. بیش از ۱۰۰ خدمت شهرداری مشهد از طریق خدمات الکترونیک در حال ارائه است و حوزه فرهنگی در کنار دیگر حوزه‌ها حجم استفاده از خدمات را فراهم کند.

موج ششم کرونا در کمین عادی انگاران

در ادامه مهدی ناصحی نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر نیز گفت: در آستانه روز ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی هستیم و امیدوارم در استکبار ستیزی ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم.

او افزود: یکی از موضوعات مهمی که این روز‌ها شنیده می‌شود موضوع پیک ششم کرونا به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی ست که چنانچه این پیک اوج بگیرد شرایط سختی خواهیم داشت، امیدوارم با رعایت مردم مدارس و دانشگاه‌ها بازگشایی شود.

مهمترین مصوبات امروز که با حضور رئیس شورای شهر مشهد به تصویب رسید نیز تصویب لایحه نامگذاری ۱۷ معابر فرعی به نام شهدای گرانقدر در مناطق یک تا یازده شهرداری مشهد و تصویب طرح دوفوریتی برگزاری اجلاس شهرداران کلانشهر‌های عضو پیمان شانگهای  در مشهد بود که بر اساس این شهرداری مشهد مکلف است برای برگزاری این اجلاس طی ۹ ماه برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و آثار مالی آن در بودجه سنواتی لحاظ کند.

 

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.