تصادفات رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی ۲ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمد پور شمس رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از ۲ تصادفات رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان با ۲ کشته و ۶ مجروح خبر داد.

سرهنگ پور شمس افزود: در نخستین تصادف رانندگی که در حدود ساعت ۰۰:۲۷ بامداد روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور ساوه- تهران به وقوع پیوست، راننده آن بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و ۳ سرنشین دیگر خودرو هم مجروح و از سوی نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

او اضافه کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه تخطی راننده خودرو از سرعت مجاز و لغزندگی سطح جاده را علت‌های این حادثه رانندگی بیان کرده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: دیگر سانحه رانندگی حدود ساعت ۱۵:۰۰ همین روز، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در اتوبان کربلا رخ داد.

او ادامه داد: در این سانحه یکی از سرنشینان سواری براثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت و راننده و ۲ نفر دیگر از سرنشینان هم مجروح و از سوی نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ پور شمس تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه، علت این سانحه رانندگی را سرعت غیر مجاز و بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده خودرو بیان کرده است.

او با تأکید بر رعایت هر چه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل مختلف خودرویی از آنان خواست هنگام بارندگی و لغزنده بودن سطح جاده‌ها با هوشیاری کامل و عدم تجاوز از سرعت مطمئنه در سطح معابر مواصلاتی حرکت کنند تا هرگز شاهد چنین تصاویر دلخراش و از دست رفتن جان هموطنان، در پی وقوع حوادث مختلف رانندگی نباشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.