مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: بیش از ۵۰ درصد مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گناوه مشغول به کار شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالمجید دراهکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گناوه بیان کرد: با رهگیری رصد اشتغال مهارت آموختگان، مشخص شد بیش از ۵۰ درصد مهارت آموختگان مراکز آموزشی برادران و خواهران این شهرستان در حرفه آموزشی فرا گرفته، جذب بازار کار شده‌اند.

او با بیان اینکه شهرستان گناوه دارای ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه مهارت‌آموزی در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعتی و خدماتی است، افزود: مهارت‌آموزی بهترین راه برای اشتغال نیروی انسانی جویای کار در این شهرستان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ادامه داد: با توجه به امکانات موجود، برای گذراندن دوره‌های آموزشی نیاز به حضور در شهرستان‌های دیگر نیست و در هر شهرستان این امر برای جوانان میسر است.

دراهکی به وجود ۱۸ کارگاه مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران و خواهران گناوه اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین رسالت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه مهارت‌های مختلف برای افراد جویای کار است که انتظار داریم در این راستا گام‌های اساسی برداشته شود.


بیشتر بخوانید


او نقش آموزش‌های مهارتی در تحقق اقتصاد مقاومتی را کلیدی و محوری دانست و تاکید کرد: می‌توان با ارائه آموزش با کیفیت، رونق تولید و اشتغال پایدار را برای تمام شهرستان‌های استان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.