قائم مقام شهردار کرج با اشاره به ضرورت جابجایی‌ها و به روز کردن مدیریت به منظور توسعه امر خطیر خدمت رسانی، گفت: مدیریت علم و تخصص است و در کنار این دو موضوع، بهره گیری از تجربه نیز کارساز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباس میری، قائم مقام شهردار کرج در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و سرپرست جانشین معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: جابجایی مدیران به معنی ناکارآمدی مدیران قبلی نیست، بلکه این امری به منظور به روز رسانی سیستم و بهره گیری از تجربیات یکدیگراست.

قائم مقام شهردار کرج  با اشاره به این که هر کس مسئولیت بیشتری داشته باشد باید در خدمتگذاری به مردم اهتمام بیشتری داشته باشد، افزود: مدیران شهری باید خدمت صادقانه جهت رفع مشکلات شهروندان را سرلوحه اهداف خود قرار دهند و با روحیه خستگی ناپذیر در جهت دستیابی به توسعه شهری گام بردارند.

 میری با اشاره به این که در گذشته شهرداری فقط دستگاهی خدماتی بود،گفت: این مجموعه امروزه دستگاهی به دستگاهی فرهنگی، خدماتی و اجتماعی تبدیل شده است.

او همچنین در خصوص اهمیت روابط عمومی گفت: روابط عمومی واسط بین مردم و مدیران است و در کنار واحد‌های فرهنگی و خدماتی می‌تواند فرهنگسازی لازم را در زمینه‌های مختلف انجام دهد.

همچنین حکم سرپرستی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری به حامد احسانی نژاد، سرپرستی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به حمیدرضا محمدی و سرپرستی جانشینی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج به علی ذبیحی اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.