انهدام ۲۳ باند و دستگیری ۹۱ سارق و مالخر در ۷۲ ساعت اخیر

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اجرای طرح دستگیری ضربتی سارقان و مالخران اموال مسروقه در ۷۲ ساعت اخیر توسط پلیس آگاهی، گفت: در این طرح ۲۳ باند سرقت متلاشی و ۹۱ سارق اموال مسروقه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز در حاشیه نمایشگاه کشفیات طرح مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز که با حضور دادستان استان برگزار شد، گفت: به منظورپاسخ به مطالبات مردمی در خصوص مبارزه جدی با سارقان و مالخران اموال مسروقه، طرح ضربتی دستگیری این افراد با محوریت پلیس آگاهی استان در ۷۲ ساعت اخیر در سطح استان برگزار شد.
فرمانده انتظامی البرز افزود: در این طرح که با مشارکت فعال کلانتری‌های سطح استان برگزار شد، با اقدامات اطلاعاتی انجام شده ۲۳ باند سرقت شامل ۸۴ سارق و ۷ مالخر اموال مسروقه شناسایی و در چندین عملیات غافلگیرانه همه آن‌ها دستگیر شدند.

محمدیان با اشاره به کشف مقدار زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه افراد دستگیر شده گفت:  ارزش اموالی که در این طرح کشف شده توسط کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی البرزبا بیان این که تحقیقات کارآگاهان برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط این افراد ادامه دارد، افزود: طرح‌های مبارزه با سرقت با قدرت در سطح استان ادامه خواهد یافت و سارقان و مخلان امنیت شهروندان بدانند که در صورت انجام اعمال مجرمانه دستبند پلیس در انتظار آنهاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.