شهردار یزد بر ضرورت استفاده از ظرفیت المان‌ها و تابلو‌های سطح شهر برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی شهردار یزد در نشست انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری و ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اینکه توجه به ارزش‌های دینی در حوزه‌های مختلف شهری از جمله سیما و منظر از اهمیت بسیار بالایی برخودرار است، اظهار داشت: المان‌ها و تابلو‌های شهری نقش بسیار مهمی در فرهنگ‌سازی در جامعه دارد و باید از این ظرفیت در حوزه‌های دینی بهره بیشتری برده شود.

شهردار یزد با بیان اینکه نماز باید به عنوان مهمترین فریضه دینی در المان‌های شهری بیشتر مورد توجه باشد، تصریح کرد: می‌توان از المان‌ها و تابلو‌های هنری شکیل مزین به عبارات و کلمات نماز در سطح شهر بیشتر و بهتر استفاده کرد تا چشم و ضمیرناخودآگاه مردم بیشتر با آن انس بگیرد.

او ادامه داد: استفاده از نوا‌ها و آوا‌های مذهبی در زمان‌های مناسب  یکی دیگر از اقداماتی است که می‌توان در حوزه ترویج معنویت و فرهنگ دینی در جامعه انجام داد.

در این نشست که حجت الاسلام مجتبی صداقت سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نیز حضور داشت، تفاهم نامه همکاری بین شهرداری یزد و ستاد اقامه نماز استان برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه منعقد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.