انصارالله یمن: پیروزی‌های اخیر، ائتلاف سعودی را سردرگم کرده است

مقام انصارالله یمن تاکید کرد که پیروزی‌های اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور باعث سردرگمی ائتلاف سعودی شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که پیروزی‌های اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور باعث سردرگمی ائتلاف سعودی شده است.

 علی القحوم با انتشار توئیتی نوشت: پیروزی‌های یمنی ها، ائتلاف سعودی را دستپاچه کرده و همه طرح‌های آن را ناکام گذاشته است.

القحوم افزود: دلیری یمنی ها، پیروزی‌ها و قدرت بازدارندگی و حملات موشکی و پهپادی آنها، کشور‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی-سعودی-اماراتی را سردرگم کرده و همه طرح‌های استعماری و توطئه‌های شیطانی آن‌ها را به شکست کشانده است. امروز هیچ صدایی بلندتر از صدای گریه و فریاد شکست سعودی‌ها در استان مأرب و جبهه‌های مرزی تا بیروتِ با عزت و سربلند نیست.

نزدیک به ۷ سال است که ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان به یمن حمله کرده و مناطقی از آن را نیز تحت اشغال خود درآورده است.

عربستان در حالی مدعی موافقت با ایجاد آتش‌بس در یمن است که این کشور را هدف حملات بی‌امان خود قرار داده و از سوی دیگر مقامات دولت نجات ملی یمن نیز بار‌ها تأکید کرده‌اند که تا زمانی که ائتلاف سعودی جنگ علیه یمن را متوقف نکند و محاصره را پایان نبخشد، طرح پیشنهاد آتش‌بس را بی‌فایده می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار