تامین سوخت ماشین آلات کشاورزی فعال در شهرستان دشت آزادگان طبق روال قبلی تا پایان راستی آزمایی ادوات مذکور تامین خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خبری در فضای مجازی مبنی بر ایجاد تاخیر در آماده سازی اراضی کشاورزی و کشت محصولات در فضای مجازی دست به دست می‌شود که باشگاه خبرنگاران جوان مرکز خوزستان اقدام به پیگیری این موضوع کرد.

براساس پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که موضوع پایش و راستی آزمایی ادوات و ماشین آلات کشاورزی تحت پوشش دشت آزادگان با هماهنگی اعضای کارگروه شهرستانی متشکل از نمایندگان فرمانداری، جهاد کشاورزی، پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان در رابطه با قوانین تکلیفی و مبارزه با افراد سودجو صورت پذیرفته و مخالفتی از سوی مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان طبق قانون مربوطه اعلام نشده است.

براساس اطلاعات دریافتی در این زمینه، زمان پایش و راستی آزمایی ماشین آلات کشاورزی از سوی جهاد کشاورزی به دستگاه‌های زیربط اعلامن می‌شود و تا پایان این عملیات و آبان ماه سال جاری، توزیع سوخت بین کشاورزان به منظور جلوگیری از ایجاد تاخیر در آماده سازی زمین‌های کشاورزی و کشت محصولات طبق روال قبلی تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار