امام جمعه سرپل‌ذهاب با اعلام اینکه بازسازی بقعه احمد ابن اسحاق (ره) این شهرستان در مراحل پایانی است، گفت : این بقعه در ۲۱ آبان امسال همزمان با سالروز زلزله سال ۹۶ افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : خدا را شاکریم بعد از گذشت چهار سال از زلزله شاهد افتتاح حرم احمد ابن اسحاق (ره) هستیم و امروز ضریح مبارک این بقعه از مشهد مقدس با استقبال مردم به سرپل‌ذهاب رسید.

او گفت : این بقاع متبرکه همچنان سال‌های سال ملجاء مردم بوده و مردم ما امروزه در کشور و استان کرمانشاه و سرپل ذهاب می‌توانند برای زیارت به زیارت بقعه احمد بن اسحاق (ره) مشرف شوند.

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: حرم احمد ابن اسحاق (ره) همانطور که دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی است تبدیل به قطب فرهنگی نه تنها در منطقه، بلکه در کل کشور خواهد شد و با افتتاح مجدد این بقعه می‌توانیم از این شخصیت و بقعه بهره برداری معنوی و فرهنگی داشته باشیم.

او افزود: امید است سرپل ذهاب و حرم احمدابن اسحاق (ره) محل اشاعه فرهنگ اهل بیت (ع) باشد و در جوار این بقعه شریف مردم بتوانند از این شخصیت بهره معنوی ببرند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.