حسن رنگرز گفت: اردوی بسترسازی نونهالان تدبیر، تمهید و اتفاق خوشایندی بود که این فضا متناسب با شأن کشتی است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رنگرز قهرمان کشتی فرنگی جهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران پس از حضور در اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان که در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد بابیان این مطلب افزود: انصافاً هرزمانی که بنده بنا بر دلایلی در فضای فدراسیون حضور پیدا می‌کنم تغییرات را کاملاً محسوس و مشهود می‌بینم و از این حیث که فضایی متناسب در شأن کشتی ایجادشده از آقای دبیر و مجموعه همکاران آن‌ها قدردانی می‌کنم.

وی در مورد اردوی بسترسازی نونهالان گفت: اردوی بسترسازی، تدبیر، تمهید و اتفاق خوش‌آیندی بود که قهرمانان مستعد ما در رده‌های پایه امکان حضور در محل تمرین تیم‌های ملی را پیدا کردند و یک مجموعه از این عزیزان می‌آیند و این فضا را می‌بینند و این کار اتفاق خوشایندی است و این موضوع نیز جای قدردانی دارد.

رنگرز ادامه داد: به کادر فنی تیم ملی نونهالان فرنگی و در رأس آن استاد خودم فرهاد اسماعیل نژاد صمیمانه خداقوت و خسته نباشید عرض می‌کنم.

قهرمان کشتی فرنگی جهان اظهار داشت: این تصمیم خوبی بود که فدراسیون از قهرمانان مدال‌آور برای حضور در این اردو‌ها دعوت می‌کند تا بیایند در محل تمرین این بچه‌ها و مباحثی را مطرح و تجربیات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند و از سوی دیگر این نونهالان هم قهرمانان ملی را می‌بینند و برایشان کسب افتخار، تشریک‌مساعی و یک فرصت مغتنم و بی‌نظیر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این اردو‌ها استمرار پیدا کند. اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز مراتب آمادگی خود را برای میزبانی اردو‌های بسترسازی رسماً اعلام می‌کند. به هر شکل بخش عمده افتخارات کشتی ما مجتمع و متمرکز در استان مازندران است و صمیمانه خدمت دوستان خود در فدراسیون کشتی عرض می‌کنم، آمادگی این را نیز داریم تا در مازندران میزبان رقابت‌های ملی و اردو‌های تیم ملی باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار