بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای نشانگر آن است که از صبح فردا - چهارشنبه- با افزایش ابرناکی هوا، بارش باران مناطق وسیعی از خراسان رضوی را فرامی‌گیرد که این بارش در نقاط کوهستانی و سردسیر به شکل برف خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آذر رضایی پور کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز هوای خراسان رضوی دارای جوی پایدار خواهد بود، اما از نیمه شب سه شنبه و اوایل صبح چهارشنبه با ورود سامانه‌ای ناپایدار، ابرناکی، افزایش ابر، افزایش وزش باد و بارندگی برای استان پیش بینی می‌شود که این بارش بویژه نیمه شمالی به شکل باران و نیز برف خواهد بود.

او افزود: از روز پنجشنبه ساکنان استان تشکیل مه و کاهش میزان دید را در اکثر نقاط شاهد خواهند بود و از آن پس مناطق مختلف استان کاهش محسوس دما را تجربه خواهند کرد.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی دمای هوای مشهد را در شبانه روز گذشته بین ۵ تا ۱۹ درجه سانتیگراد عنوان کرد و ادامه داد: حداکثر دمای امروز در مشهد به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد که نسبت به دیروز سه درجه سردتر خواهد بود.

رضایی پور بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان باخرز با صفر درجه و سبزوار با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند و بیشترین سرعت وزش باد نیز از سبزوار با ۴۳ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.