۶۰۰ سرطانی در "راه آسمان" سمنان

مدیر عامل بنیاد نیکو کاران راه آسمان گفت: بیش از ۶۰۰ سرطانی تحت‌پوشش خیریه "راه آسمان" قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،احمد صدیقی مدیر عامل بنیاد نیکو کاران راه آسمان در دیدار هیات مدیره بنیاد نیکو کاران راه آسمان با سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه بنیاد نیکو کاران راه آسمان در سال ۱۳۹۰ رسما در سمنان تاسیس شد اظهار کرد: تفکر تاسیس و ایجاد این بنیاد توسط شهیدان بهرامی، عموزاده و صدیقی ارائه شد.

وی با اشاره به پروژه در حال ساخت این خیریه ادامه داد:برای ساخت و تکمیل این پروژه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که تمام این اعتبار توسط خیرین تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور پزشکان، فرهیختگان و اساتید دانشگاه در جمع هیات امنای این بنیاد، ما را برای انجام امور خیرخواهانه بیش از پیش تشویق کرد افزود: در تیر ماه سال ۱۳۹۷ نخستین مرکز پزشکی هسته‌ای توسط بنیاد راه آسمان در سمنان راه اندازی شد و تا کنون به ۳۰۰۰ نفر خدمات رسانی رایگان به انجام رسیده است.

صدیقی با بیان اینکه بالغ بر ۶۰۰ بیمار سرطانی تحت پوشش بنیاد راه آسمان است گفت: تا کنون توسط کارشناسان این بنیاد به ۱۳هزار نفر به‌صورت چهره به چهره آموزش‌های مقابله با سرطان ارائه شده است.

وی تصریح کرد:همراهی خیرین استان و کشور سبب شده است تا گام‌های بلندی را در زمینه مبارزه با سرطان و پیشگیری از این بیماری مهلک در سطح استان سمنان برداریم.

مدیر عامل بنیاد نیکو کاران راه آسمان افزود: با تکمیل و ساخت پروژه‌ی جدید بنیاد نیکوکاران راه آسمان، علاوه بر تعبیه بخش‌های مختلف تشخیصی و درمانی سرطان، بخش رادیو تراپی یا پرتو درمانی، به عنوان مهمترین بخش این مرکز، به هم وطنان خدمات رسانی خواهد کرد.

وی با اشاره به اقبال بالای مردم استان به این خیریه فراگیر اظهار کرد:ظرفیت استان سمنان در جذب خیرین بسیار فوق العاده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.