هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از دیدار های حساس تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود.

پورتو - میلان / ساعت ۲۱:۱۵

در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال پورتو و میلان در ورزشگاه سن سیرو ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این ۲ تیم در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۹ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم هر ۲ تیم ۳ برد بوده است و ۳ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. آخرین دیدار این ۲ تیم در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در کشور پرتغال برگزار شد که تیم فوتبال پورتو با حضور مهدی طارمی بازیکن ایرانی خود توانست تیم فوتبال میلان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

پورتو - میلان

میلان یکی از تیم‌های پرافتخار در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا است. این تیم در چندین سال حضور خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا توانست ۷ عنوان قهرمانی را کسب کند، اما در آنسوی میدان تیم فوتبال پورتو در چندین سال حضور خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تنها ۲ عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است.  

پورتو - میلان

در ۹ دیداری که بین این ۲ تیم برگزار شده ۱۴ گل به ثمر رسیده است که سهم تیم قوتبال میلان ۸ گل و سهم تیم فوتبال پورتو ۶ گل بوده است. مهدی طارمی یکی از مهره‌های اصلی تیم فوتبال پورتو در این دیدار حساس است.  مهدی طارمی با به ثمر رساندن ۷ گل در سوپر لیگ پرتغال در صدر جدول گلزنان قرار دارد.  

شاختار دونتسک - رئال مادرید / ساعت ۲۱:۱۵

در یکی از دیدار‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های فوتبال شاختار دونتسک و رئال مادرید به مصاف یکدیگر می‌روند. این ۲ تیم تاکنون ۵ بار در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفته اند. از این ۵ دیدار تیم فوتبال رئال مادرید ۳ برد و تیم فوتبال شاختار دونتسک ۲ برد کسب کرده اند.

شاختار دونتسک - رئال مادرید

در ۵ دیداری که بین این ۲ تیم برگزار شده ۲۳ گل به ثمر رسیده است که سهم تیم فوتبال رئال مادرید ۱۵ گل و سهم تیم فوتبال شاختار دونتسک ۸ گل بوده است. تیم فوتبال رئال مادرید یکی از پرافتخار‌ترین تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا است و این تیم در چندین حضور خود در این مسابقات توانست ۱۳ عنوان قهرمانی را کسب کند، اما در آنسوی میدان تیم فوتبال شاختار دونتسک هیچ عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

کلوب بروژ - منچسترسیتی / ساعت ۲۳:۳۰

تیم‌های فوتبال کلوب بروژ و منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی سیتزن‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند. این ۲ تیم تاکنون یک بار به مصاف یکدیگر رفته اند که تیم فوتبال منچسترسیتی پیروز آن دیدار بوده است. در این یک دیدار ۶ گل به ثمر رسیده است که سهم سیتیزن‌ها ۵ گل و سهم کلوب بروژ یک گل بوده است.

کلوب بروژ - منچسترسیتی

پاری سن ژرمن - لایپزیش / ساعت ۲۳:۳۰

 تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و لایپزیش در ورزشگاه خانگی تیم فوتبال لایپزیش به مصاف یکدیگر می‌روند. این ۲ تیم در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۴ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم تیم فوتبال پاری سن ژرمن ۳ برد بوده، و سهم آلمانی ها یک برد بوده است. آخرین دیدار این ۲ تیم در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱ برگزار شد و تیم فوتبال پاری سن ژرمن با درخشش لیونل مسی و کیلیان امباپه توانست تیم فوتبال لایپزیش را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

پاری سن ژرمن - لایپزیش

در ۴ دیداری که این ۲ تیم به مصاف یکدیگر رفته اند ۱۲ گل به ثمر رسیده است که سهم تیم فوتبال پاری سن ژرمن ۸ گل و سهم تیم فوتبال لایپزیش ۴ گل بوده است. این ۲ تیم هیچ عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ندارند.  

اتلتیکو مادرید - لیورپول / ساعت ۲۳:۳۰

تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر می‌روند. این ۲ تیم تاکنون ۵ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم تیم فوتبال اتلتیکو مادرید ۲ برد و سهم لک لک‌های آنفیلدی یک برد بوده است و ۲ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

اتلتیکو مادرید - لیورپول

در آخرین دیدار این ۲ تیم تیم فوتبال لیورپول توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم فوتبال اتلتیکو مادرید را شکست دهد. در این ۵ دیداری که بین این ۲ تیم برگزار شده ۱۵ گل به ثمر رسیده است که سهم تیم فوتبال لیورپول ۷ گل و سهم تیم فوتبال اتلتیکو مادرید ۸ گل بوده است.

تیم فوتبال لیورپول در چندین سال حضور خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا توانست ۶ عنوان قهرمانی را کسب کند، اما تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در چندین سال حضور در لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته است هیچ عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

بشیکتاش - اسپورتینگ / ساعت ۲۳:۳۰

تیم‌های فوتبال بشیکتاش و اسپورتینگ در چارچوب چهارمین دیدار‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی اسپورتینگ به مصاف یکدیگر می‌روند. این ۲ تیم تاکنون یک بار به مصاف یکدیگر رفته اند که در آن یک دیدار تیم فوتبال اسپورتینگ توانست تیم فوتبال بشیکتاش را شکست دهد.

بشیکتاش - اسپورتینگ

در یک دیداری که بین این ۲ تیم برگزار شده ۵ گل به ثمر رسیده است که سهم تیم فوتبال اسپورتینگ ۴ گل و سهم تیم فوتبال بشیکتاش یک گل بوده است.

آژاکس - دورتموند / ساعت ۲۳:۳۰

تیم‌های فوتبال آژاکس و دورتموند در ورزشگاه خانگی دورتموند به مصاف یکدیگر می‌روند. این ۲ تیم تاکنون ۵ بار در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم تیم فوتبال آژاکس ۳ برد و سهم تیم فوتبال دورتموند ۲ برد بوده است.

آژاکس - دورتموند

در این ۵ دیداری که بین این ۲ تیم برگزار شده ۱۳ گل به ثمر رسیده است که سهم تیم فوتبال آژاکس ۸ گل و سهم تیم فوتبال دورتموند ۵ گل بوده است. تیم فوتبال آژاکس در چندین سال حضور خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا توانست ۴ عنوان قهرمانی را کسب کند، اما تیم فوتبال دورتموند توانست یک عنوان قهرمانی را در چند سال حضور خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص دهد.

اینتر - شریف / ساعت ۲۳:۳۰

تیم‌های فوتبال اینتر و شریف در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی شریف به مصاف یکدیگر می‌روند. این ۲ تیم تاکنون یک بار به مصاف یکدیگر رفته اند که در این یک دیدار ۴ گل به ثمر رسیده است که سهم تیم فوتبال اینتر ۳ گل و سهم تیم فوتبال شریف یک گل بوده است.

اینتر - شریف


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار