عضو شورای شهر تهران گفت: مسئولان زمانی که نیاز به رای دارند حرف‌های زیبایی می‌زنند، اما امیدواریم که آقای زاکانی مشکلات را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در بیستمین جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: من مطلع هستم که شهردار تهران و همکارانشان در حال تلاش هستند و شاید تا پاسی از شب را در محل کار می مانند تا به عقب افتادگی تهران سر و سامانی دهند، اما با توجه به اینکه ما بحث برنامه و بودجه سال ١٤٠١ را در پیش خواهیم داشت، قصد دارم  نکته‌ای را متذکر شوم.

وی در ادامه بیان کرد: اقای زاکانی احکام مدیران خودِ را یکساله صادر کردند و این به معنی بود که ایشان هیچ عقد اخوتی با هیچ کس ندارد و متقابلا شورای شهر تهران هم بر اساس برنامه زاکانی که به شورا ارائه کرد، به ایشان رای اعتماد داد.

عضو شورای شهر تهران گفت: در آن مقطع، برنامه‌ها در حد راهبرد انجام و اشاره شد، اما آقای زاکانی حتما ناظر بر برنامه‌ای که به شورای شهر تهران ارائه کردید باشید و وارد نظام برنامه ریزی برای حل مسائل شوید.

اقراریان یادآور شد: از مسئولیت شما زیاد نگذشته، باید این فرصت را به شما دهیم تا بتوانید تیم مدیریتی خود را جمع کنید و با سوار بر اسب چموش تهران، کار را به سرانجام برسانید.

وی تاکید کرد: مسئولان زمانی که نیاز به رای دارند حرف‌های زیبایی می‌زنند، اما کم کم یادشان می‌رود، البته ما قضاوت نمی‌کنیم و انشاءلله آقای زاکانی مشکلات را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار