آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت:حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در سفر به استان سمنان برنامه کنترل تورم و گرانی و برخورد با گرانفروشی در استان را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: مردم ولایی، مذهبی، پرتلاش و انقلابی استان سمنان از سفر رئیس جمهوری به استان سمنان خوشحال هستند و چشم امید به حل مشکلات و برخورد با گران‌فروشی و مهار گرانی دارند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رسیدگی به مطالبه‌های مردمی، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های روی زمین مانده از دیگر انتظارات از رئیس جمهوری در سفر به استان سمنان است.

آیت‌الله شاهچراغی تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات استان سمنان از دیرباز مسئله کم آبی بوده است و اکنون انتظار می‌رود رفع مشکل کم آبی استان در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی کمبود آب را یکی از چالش‌های اساسی برای سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در سمنان برشمرد و خاطرنشان کرد: رفع معضل کم‌آبی کمک کننده در اشتغالزایی و توسعه استان سمنان است.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امید است رفع مشکل تامین آب استان از برکات سفر رئیس جمهوری به استان سمنان باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.