افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی امروز و فردا دمای هوا در اواسط روز در سطح استان چند درجه‌ای افزایش خواهد یافت.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز تا ظهر فردا (چهارشنبه ۱۲ آبان) شرایط جوی در سطح استان پایدار و آسمان استان نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

او افزود: همچنین به دلیل جنوبی بودن جریانات جوی، دمای هوا در اواسط روز چند درجه‌ای افزایش می‌یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از بعدازظهر فردا تا پایان هفته جاری با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در منطقه، آسمان استان اردبیل غالباً ابری و مه آلود بوده و با توجه به وزش باد‌های شمالی - شرقی (گاهی با سرعت تند) دمای هوا نیز بطور محسوس کاهش می‌یابد.

محمدی تصریح کرد: از اینرو از عصر فردا تا قبل از ظهر جمعه (۱۴ آبان) در مناطقی از استان اردبیل بارش باران و در ارتفاعات بارش خفیف برف پیش بینی می‌شود.

او افزود: اوج بارش از فردا شب تا قبل از ظهر پنجشنبه بوده و تمرکز آن بیشتر در مناطق مرکزی (در نواحی منتهی به کوهستان سبلان) و در جنوب استان (نواحی منتهی به استان گیلان) انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: با ماندگاری هوای سرد در منطقه، جمعه شب و بامداد روز شنبه هفته آینده در مناطق مرکزی و جنوبی استان، دمای هوا چند درجه‌ای زیر صفر افت خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.