مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سامانه هوشمند تمام جایگاه‌های عرضه بنزین و نفتگاز استان فعال شده و آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اظهار داشت: با تلاش مهندسان این شرکت، سامانه هوشمند عرضه سوخت سهمیه‌ای تمام ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی کردستان فعال شد.

گیتی منش تاکید کرد: سهمیه‌ای که در کارت سوخت وجود دارد به دلیل غیرفعال شدن سامانه هوشمند در روز‌های اخیر، به هیچ وجه از بین نمی‌رود و سوخت ذخیره شده اکنون قابل استفاده است.

او افزود: از زمان ایجاد اختلال تاکنون هیچ گزارشی از در راه ماندن خودرو‌ها و مسافران ناشی از نبود سوخت مخابره نشده و از همان زمان شروع اختلال اکیپ‌هایی را برای راه اندازی موقت جایگاه‌ها به جایگاه‌های استان اعزام کردیم.

حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها در روز سه‌شنبه (۴ آبان) باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری عصر روز سه‌شنبه فعالیت تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها در کشور آغاز و به تدریج سامانه هوشمند جایگاه‌های عرضه سوخت فعال شد.

در حال حاضر ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.