یادواره ۱۳ دانش آموز ایرانشهر سیستان و بلوچستان گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و ۱۳ آبان با حضور مسوولان و جمعی از خانواده معظم شهدا در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی  امام جمعه ایرانشهر در حاشیه یادواره ۱۳ دانش آموز این شهرستان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهارداشت: جوانان ما در دوران دفاع مقدس از سرور خود سید الشهدا (ع) درس گرفتند و از ایران و ایمان خود دفاع کردند و نباید اجازه داد که این فرهنگ به فراموشی سپرده شود.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی افزود: انتقال آثار و ویژگی‌های شهدا به نسل جوان و نوجوان در جامعه امروزی باید انجام شود؛ لذا ترویج این فرهنگ در جامعه یکی از مهمترین وظایف مسوولان، مدیران، مربیان و معلمان است.

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر هم با بیان اینکه آشنایی نسل جوان و نوجوان از اهداف برگزاری یادواره شهداست گفت: سیره شهدا گنجینه ارزشمند برای بالندگی نسل جوان است لذا این گنجینه ارزشمند و هدایتگر تأثیر بسزایی در نقش‌آفرینی نسل جوان در عرصه‌های نیاز جامعه به میهن اسلامی دارد.

عبدالغفور حسینی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست و وظیفه ما است که یاد آن‌ها را زنده نگه‌داریم و ادامه دهنده راهشان باشیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایای از خانواده معظم شهدای دانش آموز ایرانشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار