بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۱ آبان؛

توئیت قالیباف درباره قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت / تصاویری از وزیردفاع در نشست با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس / بازدید معاون اول رئیس جمهور از میادین میوه و تره بار

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی توئیتی را درباره قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در فضای مجازی منتشر کرد:

"قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» یک هدف اصلی دارد و آن هم قرار دادن منافع خانواده در اولویت سیاستگذاری هاست.

در این قانون، خانواده‌ها در حوزه‌های مختلف حمایت‌های اقتصادی، آموزشی، استخدامی و در تخصیص منابع عمومی در اولویت قرار گرفته‌اند.

حمایت از زوجین جوان یا در آستانۀ ازدواج و همچنین حمایت از عموم مادران، مادران شاغل یا دانشجو نیز به طور ویژه مورد تاکید این قانون است تا ازفشار مضاعفی که بر دوش آنهاست کاسته شود."

توئیت قالیباف

توئیت قالیباف

محمدرضا آشتیانی، وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با انتشار تصاویری از نشست با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نوشت:

"سخنان امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نشست با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

بحمدالله میزان تعامل وزارت دفاع و مجلس شورای اسلامی در ابعاد مختلف توسعه یافته است و از آنجایی که نمایندگان محترم به ویژه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر مسئله امنیت و توسعه پایدار اهتمام دارند؛ تعاملات وزارت دفاع و مجلس در سطح مطلوبی پیش می‌رود.

تا کنون بیش از صد‌ها نامه از مجلس شورای اسلامی به وزارت دفاع ارجاع داده شده است که بخشی از این نامه‌ها به سایر نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، نیروی انتظامی و ستاد کل ارتباط مستقیم داشته و در تلاشیم برای انجام و پیگیری درخواست‌های مجلس شورای اسلامی از نیرو‌های مسلح، نقش جدیدی برای وزارت دفاع تعریف و تصویب شود.

با اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تلاش متخصصین صنعت دفاعی بسیاری از تحریم‌ها در حوزه‌ی دفاعی با شکست مواجه شده است که با خود اتکایی و تکیه بر توانمندی بومی، موفق به تولید قدرت شده ایم؛ اما لازمه قدرت و قوی شدن ایران در همه بخش ها، رشد متناسب و توجه به همه مؤلفه ­های جهش اقتصادی است و این آمادگی را داریم تا از سرریز دانش دفاعی به بخش‌های مختلف کشور کمک نمائیم.

وزارتخانه دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به عنوان یک سرمایه ملی نقش تعیین کننده‌ای در ارتقای قدرت دفاعی نیرو‌های مسلح و ارتقای بازدارندگی جمهوری اسلامی دارد

راهبرد وزارت دفاع تعامل همه جانبه و هم‌افزا با مجلس شورای اسلامی است."

پست آشتیانی

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور تصاویری از بازدید از میادین میوه و تره بار در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت:

"جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار با دستور دکتر مخبر در یکی از میادین میوه و تره بار تهران برگزار شد

معاون اول رئیس جمهور و اعضای این کارگروه صبح امروز (دوشنبه) و پیش از جلسه خود با حضور در یکی از میادین میوه و تره بار از نزدیک در جریان روند توزیع و تغییر قیمت‌ها قرار گرفتند."

پست مخبر

سید مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصاویری را از حضورش در نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی در حسابش منتشر کرد:

"حضور در نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با مسئولین وزارت دفاع"

توئیت فرحی

علی باقری کنی، معاون سیاسی وزارت امورخارجه، توئیتی را درباره گفتگوی تلفنی با همتای چینی خودش در حسابش منتشر کرد:

"در یک گفتگوی تلفنی دوستانه و ثمربخش با آقای ما ژائو، معاون وزارت خارجه چین، از مواضع مثبت و تعاملات سازنده چین قدردانی نمودم.
ایران و چین به عنوان شرکایی قابل اعتماد، در خصوص غیرقانونی بودن تحریم‌های یکجانبه آمریکا و اهمیت حاکمیت قانون در روابط بین‌الملل موضع مشترکی دارند."

توئیت باقری کنی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار