یک عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج به عنوان یک طرف درگیری با رئیس دانشگاه توضیحاتی در خصوص علت این درگیری ارائه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مجید بهره‌ور، این عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج توضیحات رئیس دانشگاه یاسوج در خصوص علت درگیری که روز دوشنبه رخ داده بین خود را خلاف واقع دانست و توضیح داد: بنده به علت مشکلات خانوادگی و بیماری مادرم درخواست ماموریت به دانشگاه گیلان را داشتم اما با وجود اینکه هیئت رئیسه دانشگاه با درخواست اینجانب موافقت کرده بود رئیس دانشگاه نمی دانم به چه دلیلی مخالفت می کرد.

وی افزود: بحث درخواست من تمام شده بود تا اینکه متوجه شدم دیگر اعضای هیئت علمی دانشگاه از راه های دیگر وارد شدند و با درخواست آنها برای انتقال دائم به شهرهای مشهد و همدان موافقت شد؛ آیا چون پارتی ندارم باید اینطور با من برخورد شود و رئیس دانشگاه بین چند نفر تبعیض قائل شود.

بهره ور اظهار کرد: سال ۸۳ بورس دانشگاه یاسوج شدم و از سال ۸۵ شروع به کار کردم و قصد انتقالی نداشتم بلکه برای یک سال تقاضای ماموریت کردم. 

این عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: رئیس دانشگاه جای پدر من است اما به علت چنین رفتاری به من فشار آمد و اعصابم خورد شد و فلاکس توی اتاق را به دیوار زدم که در شأن من نبود و عذرخواهم.

انتهای پیام

برچسب ها: فضای مجازی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.