سه نماینده تکواندو کار و مربی سمنانی به رقابت‌های آزاد قهرمانی تکواندو جهان راه‌یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید عجم نوروزی رئیس هیات تکواندو استان سمنان گفت: غزل سلطانی و سعیده نصیری تکواندوکار سمنانی به عنوان عضو تیم ملی و راضیه آقاجانپور به عنوان مربی تکواندو زنان برای حضور در رقابت‌های آزاد قهرمانی جهان (G ۴) انتخاب شدند.

سعید عجم نوروزی گفت: اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱ (G ۴)، در روز‌های چهارم تا ششم آذرماه (۲۵ تا ۲۷ نوامبر) به میزبانی "ریاض" عربستان برگزار می‌شود که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو زنان، نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شدند.

رئیس هیات تکواندو استان سمنان گفت: نصیری در وزن منفی ۴۶ کیلوگرم، سلطانی در وزن منفی ۴۹کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن منفی ۵۳کیلوگرم به عنوان اعضای تیم ملی برای حضور در رقابت‌های آزاد قهرمانی جهان (G ۴) انتخاب شدند.

عجم‌نوروزی افزود: زهرا شیدایی در وزن منفی ۵۷کیلوگرم، نرگس میرنوراللهی در وزن منفی ۶۲ کیلوگرم، کوثر اساسه در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم و ملیکا میرحسینی در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم از دیگر هوگوپوشانی هستند که جواز حضور در این رویداد را به‌دست آوردند.

به گفته وی، تکلیف تکواندوکار اعزامی در وزن مثبت ۷۳ کیلوگرم هفته آینده مشخص خواهد شد.

عجم نوروزی گفت: مهشید کریمیان، نسترن، ولی زاده، عسل صابری، عالمه پوشیان و زهرا وطن دوست نیز به عنوان حریف تمرینی در کنار نفرات انتخاب شده برای تیم ملی حضور دارند.

وی افزود: هدایت اعضای تیم ملی برای حضور در رقابت‌های آزاد قهرمانی جهان (G ۴) برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و اعظم درستی و آقاجانپور به عنوان مربی است.

تمرینات اعضای تیم ملی برای حضور در رقابت‌های آزاد قهرمانی جهان (G ۴) از عصر امروز آغاز می‌شود.

مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱، G ۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.