مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ۲۱ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی مهر منعقد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس پس از بازدید از طرح‌های در حال اجرای در این شهرک صنعتی در جلسه با فرماندار جدید شهرستان مهر با تاکید بر لزوم آماده سازی زیرساخت‌های شهرک صنعتی مهر برای جذب سرمایه گذار از برنامه این شرکت برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی تاکید کرد.

او افزود: در یک سال گذشته بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی اختصاص یافته که در قالب طرح‌های دیوار هدایت سیلاب و شبکه داخلی فاضلاب اجرا شده است.

فتوحی ادامه داد: امسال هم ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌هایی همچون مرحله دوم شبکه داخلی برق، آب و گاز این شهرک صنعتی اختصاص یافته است.

فتوحی با بیان اینکه شهرک صنعتی مهر از شهرک‌های صنعتی درحال توسعه استان استف اضافه کرد: این شهرک صنعتی با ۲۰۰ هکتار مساحت از ظرفیت استقرار ۲۵۰ واحد صنعتی با اشتغالزایی پنج هزار نفر برخوردار است.

او گفت: هم اینک ۲۱ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان فعالیت در این شهرک منعقد شده و ۶ واحد نیز با اشتغال ۱۸۰ نفر در مرحله بهره برداری است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان مُهر از جمله وجود پالایشگاه گاز پارسیان در این شهرستان و همجواری آن با منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) در جنوب شرقی استان بوشهر، بیان کرد: شهرک صنعتی مُهر با محوریت ایجاد صنایع تخصصی مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی و استقرار صنایع پایین دستی از قابلیت‌های مناسبی برای توسعه صنعتی این شهرستان برخوردار است.

شهرستان مُهر در فاصله ۳۳۲ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار