عامل تیراندازی به ۴ شهروند چابهاری دستگیر شد

فرد شروری که با تیراندازی به سمت ۴ شهروند در شهرستان چابهار باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی پلیس دستگیر شد.

سردار  احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی وقوع تیر اندازی به سمت شهروندان در شهرستان چابهار توسط فرد نا شناس که باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان چابهار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس امنیت عمومی شهرستان چابهار، در نهایت هویت متهم مشخص و عامل اصلی این تیر اندازی‌ها و اقدامات مجرمانه با هماهنگی قضائی طی عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم پس از انتقال به یگان انتظامی تحت بازحویی پلیس قرار گرفت و با توجه به مستندات ارائه شده چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۴ فقره تیر اندازی به سمت شهروندان با علت و انگیزه قبلی در سطح شهرستان چابهار اعتراف کرد.

سردار طاهری با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با هر گونه نا امنی در سطح استان تأکید و از خانواده‌ها و بخصوص سران طوایف خواست تا نظارت بیشتری بر رفتار جوانان خود داشته و آن‌ها را از عواقب سخت حمل انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار