هفته چهارم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دیدار‌های گروه ششم پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه ۲ دیدار در گروه F انجام شد که طی آن‌ها منچستریونایتد در خانه آتالانتا به میدان رفت و ویارئال میزبان یانگ بویز سوئیس بود.

آتالانتا ۲- منچستر یونایتد ۲

در این بازی ابتدا یوسیپ ایلیچیچ در دقیقه ۱۲ آتالانتا را با یک گل پیش انداخت، اما کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستر یونایتد در دقیقه ۴۶ گل مساوی را به ثمر رساند تا ۲ تیم با نتیجه برابر به رختکن بروند. در نیمه دوم دوان زاپاتا در دقیقه ۵۶ گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند. در حالی که به نظر می‌رسید تیم میزبان با شکست شیاطین سرخ سه امتیاز این بازی خانگی را به دست آورده است، رونالدو باز هم فرشته نجات سولشر شد و در دقیقه ۱+۹۰ گل مساوی من یونایتد را به ثمر رساند و مانع از شکست شیاطین سرخ شد.

ویارئال ۲- یانگ بویز صفر

در این بازی اتین کاپو در دقیقه ۳۶ گل اول ویارئال را به ثمر رساند.آرنات دانجوما گل دوم ویارئال را در دقیقه ۸۹ وارد دروازه حریف کرد.

با این نتایج منچستریونایتد با ۷ امتیاز از ۴ بازی و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ویارئال در صدر جدول گروه f باقی ماند. ویارئال با این پیروزی ۷ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد.آتالانتا با ۵ و یانگ بویز با ۳ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم این گروه جای دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار