مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: بانوان کارآفرین و تولید کننده با توجه به وضعیت کرونا برای عرضه محصولات تولیدی خود با مشکل مواجه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در جلسه ترویج کسب و کار خانگی بانوان گفت:تلاش می شود با انعقاد تفاهم نامه هایی با دستگاههای مرتبط مشکل عرضه محصولات تولیدی بانوان کاهش یابد. 

او رشد خرید و فروش آنلاین را از جمله دلایل نبود بازار برای تولیدات مشاغل خانگی ذکر کرد و افزود: بانوان روستایی و کارآفرین به دلیل نداشتن آگاهی از بازارهای اینترنتی با همکاری دستگاههایی چون پست می توانند محصولات خود را معرفی و به فروش برسانند.

محمدلو تصریح کرد: طرح الگوی اشتغال نوین و بازاریابی شبکه ای اقدامی است که با انعقاد تفاهم نامه با پست اجرا و با تخفیف مناسب برای بانوان کارآفرین ،اقدام به معرفی تولیدات آنان در فضای مجازی و فروش آن می کند.

او با اشاره به همکاری دستگاههای مختلف در راستای توسعه مشاغل خانگی بانوان در روستاها و شهرها ،ایجاد مشاغل خانگی و کارآفرینی برای بانوان سرپرست خانوار را گامی برای جلوگیری از مهاجرت دانست.

در این جلسه نماینده اداره کل پست، مدیر بیمه روستاییان ، نماینده ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) ، جهاد دانشگاهی،  صندوق کارآفرینی امید و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از اقدامات انجام گرفته برای ایجاد مشاغل خانگی و عرضه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین ارایه کردند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.