معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : مدرنترین کارخانه پاکت‌سازی کشور با سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد ریالی آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار گراوندی مدیرعامل مجموعه سیمان سامان، بزرگترین واحد تولید پاکت غرب کشور در صورت تامین مناسب مواد اولیه ظرف یک ماه آینده تولید خود را آغاز خواهد کرد.

او با اشاره به آغاز احداث کارخانه تولید پاکت مجموعه سیمان سامان از اردیبهشت ۱۳۹۹، گفت : این واحد تولیدی به عنوان طرح توسعه در دل مجموعه سیمان سامان احداث شده است.

او با بیان اینکه تمام کار‌های احداث این واحد انجام و نصب تجهیزات صورت گرفته، افزود: در صورت تامین سهمیه مناسب مواد اولیه حداکثر تا یک ماه آینده شاهد بهره‌برداری از این مجموعه باشیم.

مدیرعامل سیمان سامان کرمانشاه سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحد تولیدی را ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز ساخت این کارخانه بدون استفاده از تسهیلات بانکی تامین شده است.

گراوندی ادامه دادد: در این مجموعه انواع پاکت پلی پروپیلنی برای صنایع سیمان و سایر صنایع تولید خواهد شد.

او با بیان اینکه ظرفیت تولید این مجموعه ۲۴۰ پاکت در دقیقه و معادل ۱۱۰ میلیون پاکت در سال است، گفت: این مجموعه علاوه بر تامین نیاز داخل، می‌تواند بعد صادراتی هم داشته باشد.

مدیرعامل مجموعه سیمان سامان ظرفیت اشتغالزایی این واحد را در شروع به کار و به صورت تک شیفت ۱۰۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: زمانیکه این واحد به صورت سه شیفت تولید داشته باشد، ظرفیت اشتغالزایی آن به ۲۰۰ نفر خواهد رسید.

گراوندی با اشاره به اینکه این مجموعه مجهزترین و به روزترین تجهیزات تولید پاکت در کشور را دارد، گفت: مشابه این مجموعه در تمام غرب کشور وجود ندارد.

واحد مدرنترین کارخانه پاکت سازی کشور است

بهزاد باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : واحد مدرنترین کارخانه پاکت سازی کشور است که بدون استفاده از تسهیلات بانکی ایجاد شده و زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر را فراهم آورده است.

او گفت : این واحد تولیدی قادر خواهد بود با استفاده از آخرین تجهیزات مدرن روز دنیا به تولید پاکت و بسته بندی برای استفاده‌های مختلف بپردازد و پاکت‌های موردنیاز بسته‌بندی انواع محصولات را در سطح کشور تولید نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت پدافندغیرعامل در دنیای امروز، افزود: مردم، مدیران، نهاد‌ها و بخش اقتصاد باید با اهداف و اصول پدافندغیرعامل آشنا شوند.

باباخانی افزود: شکست دشمن در جنگ تحمیلی و اقتصادی باعث شده که زمین بازی را عوض کنند و آن‌ها را به سمت حملات سایبری سوق داده و خرابکاری در این حوزه از اهداف اصلی دشمنان است که نیازمند تقویت مسائل پدافند غیرعامل بویژه در واحد‌های حیاتی و مهم اقتصادی است.

باباخانی ادامه داد: توان نظامی کشور اجازه زورآزمایی و تقابل نظامی را به دشمنان نمی‌دهد و آنان را مجبور کرده که به جنگ اقتصادی، تحریم ظالمانه و حملات سایبری علیه مردم و کشورمان روی بیاورند که ان شالله با هوشیاری مردم و مسئولان این توطئه هم خنثی خواهد شد.

او گفت: به همین لحاظ است که پدافند غیر عامل در حوزه اقتصادی یکی از مهمترین و استراتژیک‌ترین نهاد‌ها است که باید برای سلامت و امنیت صنایع کشور و استان با هوشیاری همه جانبه، تعیین ساختار، تدارک الزامات و تجهیز منابع و به کارگیری تمام ظرفیت‌های خود پای کار باشد و در مقابل تهدید‌های مدرن، خود را به روز رسانی کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.