شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۵ دقیقه با رشد ۳ هزار و ۹۵۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۰ هزار و ۴۳ واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه دوازدهم آبان ماه در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۶۴۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۷ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد۳ هزار و ۹۵۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۰ هزار و ۴۳ واحد قرار گرفت.  شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۹۵۵ واحد بر روی پله ۳۶۸ هزار و ۵۸۲ واحدی قرار گرفت.

سه نماد خودرو، شپدیس و خساپا پرتراکنش‌ترین نماد‌ها در این لحظات بورس بوده اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۴۸ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۵۹۱ واحدی قرار گرفت. فرابورس، فجهان و مدیریت سه نماد با بیشترین تراکنش در این دقایق در  بازار فرابورس هستند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۹ هزار و ۶۸۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۷۸۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۶۱۷ واحد بر روی پله ۳۷۰ هزار و ۲۴۳ واحد قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شپدیس و خودرو تاثیر گذار‌ترین نماد بر شاخص کل بورس هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۹۸ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۶۴۰ واحدی قرار گرفت. آریا، زاگرس و هرمز سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس در این لحظات بازار هستند.

ارزش بازار سرمایه تا به این ساعت به میزان ۵ هزار و ۵۳۱ میلیارد تومان و ارزش معاملات نیز به میزان ۱۳۵ میلیارد تومان است. همچنین حجم معاملات نیز ۲۵۳ میلیارد سهم است.

در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۴ هزار و ۴۶۶ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۵۵۹ واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۸۱۷ واحد بر روی پله ۳۷۲ هزار و ۴۴۳ واحدی قرار گرفت.

هم اکنون از میان ۶۸۰ نماد بورسی، ۱۹۸ نماد در صف خرید و ۴۲ نماد در صف فروش قرار دارند.

در ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه شاخص کل بورس ۶ هزار واحد دیگر نیز رشد کرد و با رشد ۲۰ هزار و ۷۰۶ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۵۷۷ واحد قرار گرفت.

شاخص هم وزن نیز با رشد ۷ هزار و ۴۱۳ واحدی بر روی پله ۳۷۴ هزار و ۳۹ واحد قرار گرفت. نماد‌های فولاد، شپدیس و پارسان تاثیرگذارترین نماد بر شاخص کل بورس بودند.

گفتنی است که در حال حاضر تعداد نماد‌های صف خرید از ۱۹۸ نماد به ۲۶۵ نماد رسید و نماد‌های صف فروش نیز به ۴۶ نماد رسید.

در حال حاضر در نماد‌های وهور، سمگا و وصنعت ورود پول هوشمند و در نماد‌های وزمین، زقیام و کرمان خروج پول هوشمند صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار