باشگاه‌های لیگ برتری در موضوع تبلیغات محیطی پشت مدیر عامل باشگاه استقلال را خالی کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از رونمایی از قرارداد جدید کارگزار باشگاه استقلال و تعیین میزان درآمد حاصل از تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی، مدیرعامل این باشگاه در مکاتبه با سازمان لیگ ضمن معرفی شرکت طرف قرارداد از این سازمان درخواست کرد برای اجرای تبلیغات محیطی با شرکت کارگزار باشگاه استقلال در زمینه اجرای تبلیغات در بازی‌های خانگی این باشگاه همکاری شود.

باشگاه استقلال در این نامه اعلام کرد در فصل جدید از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی خودش استفاده خواهد کرد و این بستر درآمدزایی را به سازمان لیگ واگذار نمی‌کند.

این در حالی است که سهم باشگاه‌ها از محل تبلیغات دور زمین در سال‌های گذشته بسیار ناچیز بوده و عملا درآمد قابل توجهی متناسب با ظرفیت موجود در این بخش پرداخت نشده است، اما رویکرد متفاوت باشگاه استقلال در موضوع پرونده تبلیغات محیطی این باشگاه این است تا در این فصل اتفاق متفاوتی را در این حوزه رقم بزند.

به همین منظور مصطفی آجورلو مدیر عامل باشگاه استقلال برای گرفتن تبلیغات محیطی دست به کار شد و پس از وی برخی باشگاه‌ها نیز از جمله تراکتور، گل گهر و ... با مدیر عامل استقلال در این امر هم قدم شدند.

اما اکنون خبر می‌رسد باشگاه‌هایی که با آجورلو هم قدم بودند در بحث تبلیغات محیطی کنار کشیدند و در حال حاضر گویا فقط مدیر عامل استقلال پیگیر این موضوع است که باید دید وی در این راه موفق خواهد شد یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار