فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۵ هزار مترمربع مزرعه گیاه مخدر "شاه‌دانه" که در یکی از روستا‌های این شهرستان کشت شده بود، کشف و تخریب شد

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با دریافت گزارش‌های مردمی و اطلاع اهالی روستای "زیوه" مهاباد مبنی بر برداشت مشکوک از یکی از مزارع اطراف این روستا، مراتب به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

توحیدی افزود: با پیگری موضوع و بازدید میدانی از این مزرعه مشخص شد ۵ هزار مترمربع از اراضی این منطقه که به کشت گیاه مخدر شاه‌دانه رفته و هم اکنون به مرحله برداشت محصول رسیده است.

فرمانده انتظامی مهاباد اذعان کرد: ماموران انتظامی با انجام یک سری اقدامات پلیسی و شواهد موجود ۲ نفر را در این ارتباط دستگیر کردند که یکی از آنان به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ توحیدی با بیان اینکه مواد مخدر زندگی جوانان و سرمایه‌های ملی را نابود می‌کند، اضافه کرد: کشاورزان و افراد سودجو مالک مزراع کشاورزی مطابق قانون، اجازه کشت و تولید گیاه شاهدانه به نیت تولید مواد مخدر ندارند و در صورت مشاهده با آنان برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.