رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: ۲۸ واحد صنفی در این شهرستان پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

قاسم امینی رئیس مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد:طی دو ماه اخیر ۲ مراسم عروسی و ۲۶ واحد صنفی همچون آرایشگاه زنانه و مردانه، قنادی و شیرینی سرا، سوپر مارکت، قلیانسرا و چایخانه، کبابی، تالار عروسی، باشگاه ورزشی، رستوران سنتی توسط نیرو‌های بهداشت محیط و حرفه ای، اماکن و اصناف در سطح شهر تعطیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه این شهرستان هم اکنون در شرایط نارنجی مقابله با کرونا قرار دارد، افزود: در حال حاضر فعالیت برای صنف‌های گروه شغلی سوم و چهارم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز است و با افرادی که به دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجه باشند برخورد قاطع خواهد شد.

وی ادامه داد: متصدیان واحد‌های صنفی موظف به نگهداری برگه واکسیناسیون در واحد صنفی خود بوده و در صورت نداشتن کارت واکسن مطابق قانون (جریمه و پلمب واحد صنفی) با آنان برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را با شماره گویای ۱۹۰ یا تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ واحد بهداشت محیط مهاباد گزارش دهند، اذعان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دوری از تجمع‌های خانوادگی مهم‌ترین روش‌های مقابله با بیماری کرونا است که باید توسط شهروندان رعایت شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.