در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار، زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان بوشهر به صدا درآمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در مراسم نواخته‌شدن زنگ استکبارستیزی در مدرسه دخترانه نجابت بوشهر، گفت: آمریکا رژیمی استکباری، جنگ افروز، تروریست پرور، مداخله گر، فاسد و انحصار طلب است و مقابله با آن عین عقلانیت است.

او افزود: یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی عدالت خواهی و ضدیت با استکبار و فساد است و امروز این استکبار ستیزی تحولات و معادلات جهان را برهم زده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر همچنین با اشاره به ایثار شهید دانش آموز علی لندی، بیان کرد: ایثارگری نوجوانانی مانند شهید لندی به دشمنان انقلاب ثابت کرد که دانش آموزان امروز ایران اسلامی همان نگاه شهید دانش آموز حسین فهمیده را دارند که برای دفاع از کشور نارنجک به کمر بست و به زیر تانک رفت.

جمالی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در این خصوص که مقاومت در استان بوشهر به فرهنگ تبدیل شده است، تاکید کرد: با توجه به داشتن مردان و زنان انقلابی، غیور، سلحشور و ولایی به عنوان سرمایه‌های زرخیز این استان، با امید به آینده‌ای روشن برای اعتلای نظام به پیش می‌رویم.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: مهم‌ترین درسی که وقایع ۱۳ آبان به ما داد این است که می‌توان چپاول گران و غارتگران را به زباله دان تاریخ انداخت.

علیمراد کرمی افزود: دانش آموزان و دانشجویان شهید این سرزمین به ما آموختند که دیوار ستم فروریختی است و با ایمان، شهامت و شجاعت می‌توان این دیوار را ویران کرد.

او با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای دانش آموز و معلم بیان کرد: در استان بوشهر ۴۷۱ شهید دانش آموز و ۱۱۱ شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی شده است که همه آن‌ها شاگرد مکتب ۱۳ آبان بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.