مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به وسعت و حادث شدن بلا‌های طبیعی مختلف در طول سال در این استان لزوم اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل در تمام پروژه‌های عملیاتی این منطقه مهم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل عوض زاده  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در نشست هماهنگی و گزارش اقدامات کمیته‌های عملیاتی مانور سیلاب ۲ آذر ماه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در صورت اجرای برنامه‌های پدافندی، هنگام وقوع حوادث به راحتی میتوان مدیریت بحران نمود و از کمترین میزان خسارت برخورد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امروزه دشمن با ایجاد حربه‌های جدید سعی در بر هم زدن نظم عمومی و تشویش در جامعه را دارد لزوم توجه به موضوع پدافند غیرعامل بسیار مهم است.

وی به مانور سراسری سطح یک کشوری که به میزبانی این استان و با حضور استان‌های معین خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان در منطقه تلنگ شهر پلان برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با تمام پرسنل و تجهیزات خود آمادگی کامل در اجرای هرچه بهتر این مانور را دارد.

  مانور سیلاب ۲ آذر ماه دارای پنج کمیته پشتیبانی، برنامه ریزی، عملیات، اطلاع رسانی و ایمنی و امنیت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار