معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تاکنون بابت تعمیرات و تجهیزات انجام شده در مجموعه خوابگاه‌ها بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال هزینه شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامی معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تاکنون بابت تعمیرات و تجهیزات انجام شده در مجموعه خوابگاه‌های مفتح، طالقانی، بوستان انقلاب ۲ و سلف سرویس مرکزی، بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال هزینه شده که از این بین ۱۵ میلیارد ریال مربوط به بهسازی و نوسازی، ۱۸ میلیارد ریال مربوط به خریداری تجهیزات مورد نیاز دانشجویان در خوابگاه‌ها و ۸۵۰ میلیون ریال بابت ساخت زمین ورزشی و خرید تجهیزات ورزشی می‌باشد.

او گفت : در نوسازی مجموعه‌های خوابگاهی ۳۶، ۳۷ و ۳۸ که مجموعا دارای متراژ ۷۱۵ متر و با ظرفیت مجموع ۳۳۶ دانشجو هستند، نماسازی و رنگ آمیزی فضای داخلی خوابگاه‌ها، استاندارد‌سازی سیستم نورپردازی و امنیت سیم کشی، اصلاح ساختار موتورخانه، افزایش ایمنی خوابگاه‌ها بر اساس استاندارد‌های موجود، نصب نرده‌های حفاظت فیزیکی و دوربین مدار بسته، خرید و نصب پنجره‌های دوجداره، ترمیم و بازسازی فضای سبز خوابگاه انجام شده است.

غلامی افزود : بهسازی و تعمیرات اصلاحی ساختار شبکه خوابگاه مفتح نیز شامل: ترانکینگ و نصب سینی فلزی به منظور مسیردهی کابل‌های برق و شبکه، اصلاح زیرساخت مربوط به سوییچ مرکزی، انجام تست فلوک بر روی کلیه اتصالات در طول مسیر، رفع ایرادات موجود و کانفیگ‌های نرم افزاری، تعویض poe‌های سوخته و ساماندهی دوربین‌های مدار بسته خوابگاه می‌باشد.

او افزود : مقدمات کابل کشی و استقرار شبکه بی‌سیم برای خوابگاه مفتح ۳۶ انجام شده است و در چند روز آتی پروژه آغاز به کار خواهد کرد.

غلامی ادامه داد : ترمیم، بازسازی و زیباسازی فضای سبز خوابگاه مفتح از دیگر اقدامات انجام گرفته می‌باشد.

او افزود : اقدامات انجام شده در حوزه اداره تغذیه شامل خریداری اتوماسیون تغذیه و خرید و نصب دیگ آب گرم فولادی با هدف اجرای طرح صنعتی سازی می‌باشد.

غلامی گفت : نوسازی و تجهیز خوابگاه طالقانی شامل: ساخت زمین ورزشی والیبال، ترمیم و بازسازی فضای سبز خوابگاه و خرید تجهیزات ورزشی با هدف کاهش آسیب‌های حاصل از کم‌تحرکی دانشجویان است.

او گفت : از جمله تجهیزات خریداری شده برای مجموعه خوابگاه‌های مفتح می‌توان به خریداری موکت و پرده، خرید کولر، ۴۵ دستگاه یخچال، ۲۰ دستگاه لباسشویی، ۸ دستگاه گاز پخت و پز، ۳۰ دستگاه تستر، ۲۰ دستگاه چای‌ساز، ۲۰ دستگاه جاروبرقی، ۲۰ دستگاه اتو و میز اتو، ۴۰ تخته فرش، ۸۰ عدد تخت‌خواب، ۲۰ دستگاه کولر آبی و ۲۰ دستگاه سیستم رایانه به منظور تجهیز کافینت‌های خوابگاهی اشاره کرد.

غلامی افزود : در بازسازی‌های صورت گرفته، به رعایت موارد صرفه‌جویی در مصرف انرژی و مدیریت سبز توجه ویژه‌ای شده که به طور مثال می‌توان به عایق نمودن لوله‌ها و یا استفاده از لامپ‌های فوق کم مصرف و تجهیزات تاسیساتی کم مصرف اشاره کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.